fredag den 12. oktober 2012

Hvad sker der her?

Halløj kære læsere!
I skal bare vide, at der bestemt ikke er stille bag bloggen, selvom der ikke har været postet noget de sidste par dage! Jeg vælter rundt i lektier, men jeg tænker på jer!

Søndagens vinder af lodtrækningen om to bøger blev Kamille, som har bøgerne med posten en af de kommende dage (alt efter hvor hurtig Postmand Per er). Det er bestemt ikke sidste gang jeg uddeler bøger. Jeg tænker på, at næsten gang skal man tilmelde sig ved at kommentere? Hvad siger i til den idé? Desuden lover jeg, at det ikke bliver pigebøger næste gang. Der skal jo være noget for enhver smag.


Jeg vil godt indrømme, at jeg har nogle fordomme om lydbøger. Dog kender jeg mange, som har stor glæde ud af det, så nu har jeg kastet mig ud i det - for at anmelde det her på bloggen. Det drejer som Lene Kaaberbøls Kadaverdoktoren, som jeg har hørt skulle være god.

Desuden er jeg ved at læse en bog af Jokeren, den atypiske fantasy triologi Bobs Saga, samt bogen Matador - mennesker, myter og minder. Så jeg har travlt med at læse og lytte til jer.

Jeg lover også, at der kommer en stak indlæg op i løbet af weekenden - ja i resten af ugen - jeg har nemlig efterårsferie. Hvis i også har, så god ferie. Hvis ikke, så god weekend.


//Nanna

2 kommentarer:

  1. Mange tak - har ikke ferie!! /:
    Men ser frem til nogen indlæg :)
    også god weekend til dig og ferie (;

    SvarSlet
  2. Så skulle jeg sige, at vinderen Kamille, har modtaget præmien. Endnu engang tilykke. Hvem bliver den næste?

    SvarSlet