søndag den 23. december 2012

Juleønsker fra Læselyst

Kære alle sammen! Julen står for døren. Jeg skriver i dag d. 23. december min julehilsen til jer, da jeg nok ikke får tid de næste par dage. I aften skal jeg holde min første juleaften, en af de få goder ved at have skilte forældre er 2 x juleaften. I skrivende stund vælter sneen ned bag mine ruder og vinden hyler i tagskægget. Heldigvis bor mine bedsteforældre ganske tæt på, så jeg skal nok kunne få kæmpet mig de par hundrede meter hen til dem, senere på eftermiddagen. 

Mon jeg får nogle dejlige gaver i år? Måske nogle bøger? Jeg glæder mig i hvert fald til at give mine gaver (har virkelig fået købt nogle gode i år). Jeg ser frem til hygge, dejlig mad, bedstemors legendariske brune sovs, duften af gran og gave-udveksling med folk jeg elsker. I morgen går turen til min mors familie og så gentager det hele sig.

Jeg håber i alle sammen har det godt, at i ikke sidder fast i sneen og at i når frem til jul. Så med de bedste tanker i hjertet, ønsker jer alle sammen en rigtig glædelig jul!

Nanna



Ingen kommentarer:

Send en kommentar