søndag den 20. januar 2013

11 fantastiske steder at læse

Her er 11 steder jeg ville elske at læse en god bog!

At krybe ind i denne halve hule med en god bog! Ah!

At nyde en god bog her en sommerdag med et glas koldt
saftevand. Lyder det ikke lækkert?

At ligge her en skyfri sommerdag og læse ville være som en drøm!

Alle elsker huler i træet. Den er måske ikke så hemmelig,
men kunne det ikke være skønt at gemme sig her med en bog?

Det er måske ikke så optimalt at læse i badet, men nøj det
ville være lækkert at sidder i et varmt bad med en bog her!

Noget ved dette sted taler bare til mig, jeg ved ikke hvorfor?

Se dét er en hyggelig hule! Hvis først man får lagt sig
med en bog dér, bliver det svært at komme op igen.

At læse under vandet! Wow, kunne det ikke være fedt at læse
En verdens omsejling under havet her?
Endnu et badeværelse, men helt ærlig - hvem ville ikke
elske at læse her?
Hvis man ikke få øjnene fra udsigten, er dette sted jo
som noget fra en drøm!
Her ville jeg kunne forsvinde ind i en bog, spørgsmålet er om
jeg nogensinde ville komme ud igen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar