torsdag den 10. januar 2013

Eksamen og selvudgiveles

Kære læsere!
Der er ret stor inaktivitet i øjeblikket på bloggen. Dette skyldes jeg sidder i eksamensopgaveskrivning (i skrivende stund er klokken 02:06), og jeg har derfor ikke har tid eller overskud til andet end at pille julepynten ned og opdatere min liste over bøger jeg læser i øjeblikket.

Men fortvivl ikke jeg vender snart frygteligt tilbage! Og der er ikke så lidt at fortælle. Jeg har nemlig fået udgivet min egen bog! Det vil jeg naturligvis fortælle meget mere om snarest. Så fat mod, så fatter jeg pennen! Eller tastaturet!

I mellemtiden kan du jo tjekke min bog ud hos Saxo:

http://www.saxo.com/dk/satans-kaerlighed_epub_9788771432190

Den hedder Satans Kærlighed og den er dælme go' hvis jeg selv skal sige det. Og så koster den kun 59,95.


Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar