søndag den 17. februar 2013

20 smukke, skøre og sjove bogreoler

Her på bloggen elsker vi bøger og alt der har noget med dem at gøre. Mange af jer har sikkert også en hel del bøger selv, og de skal jo opbevares et eller andet sted. Smukke, skøre, sjove, anderledes, opfindesomme og dekorative, her kommer 20 awesome bogreoler:

Jeg ved ikke hvor kønne de er, men sjove og anderleders
er de i hvert fald.

Bog reol og sofabord i én. Men det er nok
mest det runde look som er anderleds.

Gamle trækasser bliver til antik-lignende bogreol.

En trækrone fyldt med historier.

Jeg tænker tetris?

Teknisk set er det vel ikke så meget en bogreol som en reol,
men jeg synes simpelthen det er så skørt og kreativt,
at det skulle med.

Ja, det er da en ordre der er til at overkomme. Bøger i bogstaver.

Vupti, et rør på en rå mur bliver til en bogreol.

Hele væggen beklædes med bøger.

Trækasser igen, denne gang i flotte farver, der giver et
kreativt look.

BATMAN!

En stol som også er en bogreol. Den stol er skabt til læsning.


Så kunne man jo lige lære noget geografi nu man er i gang.

Det her er det underligste jeg længe har set.

Jeg har lige hængt mine bøger til tørre?

Mario! Hvem vidste der gemte sig
bøger i de ?-kasser?

Du er fuld! Men også ret sjov.

Jeg kan ikke helt se ideen med det her, men anderledes er det da.

Nok ikke den kønneste reol, men alt mod den baggrund
vil komme til at se underligt ud. 
Med bøger kommer store tanker.

P.S. Kunne du lide indlægget? Husk at anmelde indlægget fra 1-5 herunder (1 er dårligst 5 er bedst)

3 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle smarte og anderledes reoler du har fundet der. En anden sjov bogreol kunne også være denne http://www.tendensshop.dk/bookworm-7-bookends-vin-roed.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er fed! Jeg arbejder på endnu et indlæg med flere sjove bogreoler, for det ser ud til at folk synes det er godt =)

      Slet
  2. Det grønne træ, kan det købes et sted? Eller er det et DIY projekt?

    SvarSlet