søndag den 3. februar 2013

Februar rimer på Læselyst

Så kom februar, og med den min fødselsdag på kyndelmisse (2/2). Nu starter 2. semester af min uddannelse, foråret er knap så langt væk, dagene bliver længere.
I øjeblikket læser jeg Kongernes kamp (Game of thrones 2), og jeg har svært ved at lægge den fra mig. Det minder mig om, at jeg snart må få anmeldt den første bog. Hvad læser i?
Det regner, sner, der er slud og søndagen bør nydes med en kop kaffe eller te og en god bog!

I anledning af min fødselsdag har jeg tilbud på min bog, Satans Kærlighed, som ebog. Kun i dag koster den 30 kr! Du kan læse mere om bogen her på bloggen. Jeg synes du skal skynde dig ind og købe den, du får den over mail med det samme, og så har du den liggende til du har tid til at læse den på din pc, tablet eller telefon. Jeg mener, 30 kr, det kan du da undvære?
Køb bogen på Saxo.

God weekend til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar