fredag den 26. april 2013

Vinderne af Djævleyngel

Så er endnu en konkurrence slut. Denne gang var præmien bogen Djævleyngel af Dean Koontz. Måden man deltog på, var at dele et billede på facebook, hvilket øjensynligt voldte folk problemer. Jeg vil tænke over, hvordan man skal tilmelde sig næste gang. Nogen forslag? Som kommentar på et indlæg her på bloggen, som kommentar på et indlæg på facebook, en "synes godt om" tilkendegivelse på facebook eller noget helt andet?

Efter lodtrækning blev den heldige vinder:

Mark S. Svensson! Tillykke til Mark!


Men der er en ekstra overraskelse! 

Jeg er nemlig i ekstra gavehumør, og har købt hele to eksemplarer af bogen. Så jeg har udtrukket endnu en vinder, og det blev:

Cecilie Breum!

Tillykke til begge vindere, jeg glæder mig til næste gang der skal uddeles bøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar