torsdag den 21. november 2013

10.000 besøg og adventsgaver

Så nærmer vi os en milepæl i Læselysts historie! Snart er der 10.000 der siden oprettelsen i september sidste år, har været forbi bloggen.
Ja altså ikke 10.000 forskellige, men 10.000 views i alt. Jeg skal ikke sige mig fri for en god del, når jeg har klikket frem og tilbage under redigering (selvom jeg forsøger at få den til ikke at optælle mine egne besøg).
Uanset hvad så er jeg utrolig glad for hver eneste en af jer, som fra tid til anden har kigget forbi bloggen.
Uden dig, lige præcis dig, var det her bare slet ikke det samme! For uden dejlige læsere af bloggen, ville det bare være mig der stod og råbte ud i et tomt rum - og det er ligesom ikke det samme, vel?

Så tak til alle der kigger forbi, bliv endelig ved! Husk at Læselyst er til dig! Læselyst er til for din skyld!

OG! På søndag offentligører jeg årets Advents Kalender, hvor jeg hver søndag i advent giver en bog væk - bare fordi i er så søde! Læselyst handler om at sprede læselyst, og det er lige hvad jeg har tænkt mig at gøre! Og så elsker jeg jul. Så hold dig til, det bliver rigtig hyggeligt. 


Hav det rigtig dejligt derude! Skriv endelig hvis der er noget du kunne tænke dig. Flere anbefalinger, en bestemt anbefaling, et bestemt emne osv. Jeg lytter altid hvad i kunne tænke jer! 
Hej hej! (rigtig glad smiley)

2 kommentarer:

  1. Wauw, fantastisk idé med en adventskalender!! Må man mon stjæle den, hvis jeg selvfølgelig linker? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig =) tvivler på jeg også er den første der har fundet på det. Flere gaver til folket :D

      Slet