søndag den 24. november 2013

Årets adventskalender

Så er det endelig blevet tid til Læselysts adventskalender! Der er en måned til juleaften og en uge til 1. december, der også er 1. søndag i advent. Hver søndag i advent op til jul har du mulighed for at vinde en bog. Nu skal du bare høre.

Læselyst handler jo om lysten til at læse, det er mit ydmyge håb at kunne bidrage og måske sprede en lille smule læselyst i en hverdag der til stadighed bliver mere stressende, mere elektronisk og mindre analog. Og hvilken måde er bedre end rent faktisk at give bøger væk? 

For at deltage skal du gå ind på Læselyst facebookside og trykke "synes godt om" til konkurrencebilledet. 
1. søndag i advent trækker jeg lod blandt alle dem der har trykket synes godt om. Vinderen af søndagens adventsgave bliver offentliggjort på bloggen, og tilmeldingen til næste søndag skydes i gang. Og ved du hvad det bedste er? Du kan deltage alle søndage op til jul - også selvom du allerede har vundet.

Et klik og du kan vinde en bog - det er da ret smertefrit?
Altså: Jeg lægger et billede op, du har en uge til at trykke synes godt om, en uge efter billedet er lagt op trækker jeg en vinder, og starter tilmeldingen til næste uges lodtrækning. Det er da lidt smart, ikke?

Så skynd dig ind og vær med, det er bare så hyggeligt og slet ikke farligt! God søndag! 

P.s. Jeg prøver hele tiden at forbedre facebooksiden og leger med de forskellige funktioner. Jeg ved ikke altid helt hvad jeg laver, så hvis der dukker mærkelige ting op ind imellem er det bare mig, som er i gang med at redigere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar