fredag den 12. september 2014

September, studier og overspringshandlinger

September er starten og dermed også universitet og alle studierne. Endnu engang forundres jeg over den abnorme forberedelsesbyrde, men sådan må det vel være. Muligvis har det også noget at gøre med, at jeg dette semester har utroligt mange fag, men måske mest af alt, at jeg er ved at være godt studietræt. Jeg glæder mig til at komme ud i "virkeligheden" og komme i gang med noget arbejde. 

Det betyder ikke, at der bliver læst færre bøger (ud over faglitteraturen), tværtimod har jeg mere brug for at koble fra med en god bog. Jeg veksler imellem fortsættelser til bøger jeg allerede har læst, samt bøger fra min Læseliste. Jeg plejer som regel kun at anbefale den første bog i en serie, så derfor får i ikke anbefalinger af alt hvad jeg får læst.

Jeg vil dog lige smide et lille tip! Jeg har siden Bridget Jones dagbog 3 udkom i sidste november, ønsket mig den gevaldigt. Da jeg hverken fik den til jul eller fødselsdag har jeg luret på den i forskellige forretninger lige siden. Længe har Føtex haft den i paperback til 129 kr. Men så (!) havde de den pludselig i hardback til 99 kr.! Bare lige hvis du som jeg elsker de bøger og gerne vil erhverve dig 3'eren (som alligevel altid er udlånt på biblioteket).

Nå, jeg kan vel næppe trække denne overspringshandling længere. Jeg ønsker alle god weekend når de når dertil, jeg må hellere gøre som Matt Smith siger.

Read on

- Oh! Og vi nærmer os hastigt Læselysts 2 års fødselsdag :D Måske jeg skulle finde på noget særligt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar