tirsdag den 2. december 2014

Jeg glæder mig i denne tid

Det er vidst ikke gået nogen forbi, at det er blevet december. Også her på bloggen er der blevet pyntet op. Nu er det bare med at hygge sig inden det hele er forbi. Jeg har været i arkivet og fundet mine gamle anbefalinger til julebøger frem, så mangler du noget at læse i julen kan du få lidt inspiration her.

Julemysteriet, Tolkiens Julebreve eller flere julebøger (blandt andet Peters Jul og Et juleeventyr).

Ønsker i jer nogle gode bøger til jul? Jeg kom vidst til at sige til min kæreste, at jeg ønsker mig alle bøger. Men det summer det vidst meget godt op. Så må jeg lige få smidt nogle ting i kælderen så jeg har plads til flere bøger. Der kan bogstavlig talt ikke presses en eneste bog mere ind i mit skab.

Hav en dejlig dag!

1 kommentar:

  1. Åh 'Peters jul' er jo bare den bedste julebog! Elsker den! :') ..

    SvarSlet