mandag den 2. februar 2015

Fødselsdag og Sandeligt et nyt håb!

Halløj alle dejlige læsere!
I dag er det min fødselsdag og jeg er rigtig glad! Fredag aften vendte jeg hjem efter en lille uge i London, som er et af mine absolut yndlingsteder. Jeg fik nørdet igennem og besøgt blandt andet 221 B Bakerstreet, perron 9 3/4 og en Tardis. Det er jo farligt for en bognørd at tage til London, for deres bogpriser er bare en brøkdel af, hvad de er i Danmark. Jeg har dog begrænset mig til fire bøger denne gang. (Pyha det var hårdt). En af dem var simpelthen så underlig og nørdet at jeg måtte have den:

En Shakespeare udgave af Star Wars: A new hope. Ja, du læste rigtigt. Hele filmen er skrevet som et gammelt teaterstykke. Med replikket, regibemærkninger og det hele. Det er simpelthen så dumt og kreativt, og alt for sjovt. Jeg glæder mig rigtig meget til at læse den.




Kan i nu have en dejlig dag alle sammen. Byyyyeeee!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar