onsdag den 2. december 2015

Er det allerede december?

Så blev det lige pludselig december! Nu siger jeg bare lige noget, som får mig til at lyde som en gammel dame: Hvor tiden dog flyver af sted! Jeg når knapt nok at blinke med øjnene så er efteråret passeret og jeg vælter rundt i gran og nisser, når jeg synes det var få øjeblikke siden jeg drak kølige drinks på altanen i de stegende sommeraftener. 
Jeg ved der har været lidt stille på blokken og jeg har snart mistet overblikket over alle de boganbefalinger jeg mangler. De (fleste af dem) skal nok komme. Jeg har blot givet mig selv et tiltrængt pusterum efter endelig at have bestået min bachelor, og så har jeg endnu en gang været ramt af forkølelsens snottede knytnæve (så er alt er som det plejer at være). 

Nu har jeg da i det mindste fået pyntet op på bloggen!

Håber i hygger jer derude, vi læses ved!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar