tirsdag den 7. juni 2016

Min nye novelle

Så skete det endelig! Jeg blev færdig med min novelle Uventede Gæster og den kan hentes helt gratis på Saxo.dk
Jeg er rigtig stolt af den, det er noget af det bedste jeg har skrevet. Jeg håber i vil læse den, den er nemlig rigtig god.
I får lige en lille beskrivelse:
Jack Morrigan har det bedst i fred og ro i sit eget selskab, men da problemerne en dag bogstavlig talt banker på hans dør, bliver han hvirvlet ind i et opgør han end ikke kunne forestille sig. 'Uventede Gæster' er en hæsblæsende novelle med konspirationsteorier, biljagter og en umulig redningsaktion.


Og selvom jeg er glad for kaffe, så handler den ikke om Gevalia ;) Så mangler du noget spændende at læse i sommervarmen, så hent den fluks til din foretrukne ebogsreader.
Jeg håber i får læst noget godt. Selv har jeg frådet min kærestes Neil Gaiman bøger, tænk at jeg først har fået læst noget af ham nu. Det er simpelthen så fedt. Jeg må snart få skrevet nogle anbefalinger af hans bøger. 
Håber i nyder sommervarmen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar