lørdag den 14. januar 2017

Nyt år, nye tider

Når et år er gået, stopper de fleste op og evaluerer lidt på tiden der er gået. Nogle laver måske nytårsfortsætter; nu skal der spises sundere, smides et par kilo eller den der ting på huset skal endelig laves. De fleste starter også godt ud, men brænder som regel ud efter et stykke tid.
2016 blev et af de mindst aktive år på bloggen. Det skyldes mange ting, mest af alt lyst og overskud til netop dette. Alt det har jeg allerede skrevet om tidligere, så det vil jeg ikke kede jer mere med. Her skal det bare siges, at jeg har nogle planer for bloggens fremtid og det eneste jeg vil løfte sløret for er, at jeg håber på at den er mere aktiv i den kommende tid. 

Imellem jul og nytår faldt jeg over konceptet bullet journal, og det passede virkelig godt at starte et nyt år med en ny kalender/tracker/dagbog - for det er lige, hvad bullet journal nemlig er. Der findes masser af inspiration og idéer til, hvordan man kan bygge den op, bruge den og komme i gang. Hvis du ikke kender det og gerne vil læse om, hvad i alverden det går ud på (som jeg gjorde for et par uger siden), så er bulletjournal.com et godt sted at starte. Dernæst findes der masser af inspiration på Pinterest. 
Har jeg nogensinde fortalt om, hvor meget jeg elsker Pinterest? Læselyst har sit eget board derinde, take a look

Mange steder på nettet har jeg set folks fortvivlelse over 2016. På verdensplan har det været et rigtig skidt år - for at sige det med jysk underdrivelse. Men jeg har personligt haft et fantastisk år! Jeg har fået så mange gode oplevelser og har masser af gode minder, som jeg vil tage med mig. Og så glæder jeg mig til at se, hvad 2017 mon bringer til mig.

Vi læses ved!

1 kommentar:

  1. เกมสล็อตออนไลน์ เป็นเกมที่สามารถทำกำไรได้แบบไม่มีอั้น กับเกมสล็อตจากเว็บไซต์ PGSLOT-AUTOS แจก PG ฟรีเครดิต เล่นได้ทั้ง PGSLOT JOKER123 พร้อมรับเครดิตฟรี ได้แบบไม่ต้องฝาก ไม่ต้องแชร์ กับเกมการเล่นที่มาแรง และดีที่สุด ณ เวลานี้

    SvarSlet